COKLAT MINDA IMTIYAZ

RM45 SEMENANJUNG, RM49 SABAH SARAWAK

FREE DELIVERY

order /pertanyaan ? sms 0196998840 atau emel : illimaziah@gmail.com / izyanmarinah92@gmail.com atau PM INBOX Fashion-Jewelry

Coklat Imtiyaz adalah satu produk pemakanan yang unik dan berinovasi. Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan dikelaskan sebagai makanan. Sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar.

 Dalam bentuk tablet, mempunyai rasa yang enak/sedap, senang dibawa kemana-mana, pengambilan (kunyah ianya lembut) dan penyimpanan yang mudah.
Khasiat dan Kebaikan

Meningkat dan Menguatkan
Anda seorang pelajar dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi anda cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang diajar oleh guru. 
Mengatasi rasa gugup 
Anda juga mengalami fobia dan sentiasa di dalam tekanan. Semasa peperiksaan anda sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan ‘blank’ walaupun telah  membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan. 
Memulihkan 
Fikiran terasa begitu lembab/kosong, kurang daya kreativiti dan berfikiran negatif,  tidak ceria (pemarah/pemalu/rendah diri) kerana kurang berinteraksi. 
Mengekang 
Rasa ‘give up’ walaupun perkara yang mudah, senang tetapi terasa begitu susah  dan cepat mengaku kalah




TESTIMONI PENGGUNA








2 comments:

  1. huuuhh nyamiiii, ditunggu follow baliknya ia, biar lebih banyak lagi penggemar dari indonesia :)

    ReplyDelete

I LOVE BLOG NUESTRA MODA